Skvelý zákusok nevznikne len náhodou.

Všetko je treba starostlivo naplánovať. Každá ingrediencia ide do vnútra v presnom čase a v presnom množstve.

Tak ako pečenie vyžaduje plánovanie, rovnako je to aj s vašim podnikaním.

Bohužiaľ, veľa ľudí sa pokúša piecť zákusok takým štýlom, že do neho nahádžu všetky možné veci, a potom sa divia, prečo vytvorili čiernu hmotu, ktorá navyše otrasne chutí.

Napriek tomu, že tvorba biznisu nie je ako nasledovanie receptu na pečenie, stále si vyžaduje plánovanie, stratégiu a dávanie si cieľov.
 

Prečo je menej času lepšie

Nemusíte skoncovať s prácou len kvôli tomu, aby ste odštartovali váš vlastný online biznis.

Čím viac času máte, tým viac strávite zaoberaním sa triviálnych záležitostí.

Existuje na to zákon: „Práca sa plní tak, ako sa nápĺňa dostupný čas na jej dokončenie.“

Spomeňte si napríklad pri skúške v škole, keď je stanovený nejaký čas, kedy máte odovzdať. Ak ste ako väčšina ľudí, čakáte až na úplny záver, aby ste dokončili všetky veci.

Ak máte na premyslenie nejakej stratégie iba dve hodiny denne, sústredíte sa iba na tie najdôležitejšie úlohy. 

Ak tak urobíte, je pravdepodobné, že za deň spravíte viac ako väčšina internetových podnikateľov, ktorí pracujú na plný úväzok.

Avšak predtým ako spravíte niečo produktívne, musíte vedieť kam smerujete.
 

Stanovenie cieľov + Plánovanie = Sústredenie 

Viete, čo chcete?

Ak nie, nie ste v tom sami. Väčšina ľudí zo začiatku nevie, čo chce.

Ale ak neviete, čo chcete, ako budete vedieť, keď to získate? 

Chcete vašim podnikaním zarábať 1000€ mesačne?

Ak viete, čo chcete, môžete si určiť nejaké záchytné body a tie si rozložiť na kroky, ktoré budete každý deň podnikať.

Asi viete, čo sa stane potom, nie?

Môžete sa tak sústrediť na úlohy, ktoré vás zavedú bližšie k vašim cieľom, namiesto toho, aby ste čítali blogy, chatovali na Facebooku a pod.
 

Avšak plánovanie na tejto úrovni nastáva len málokedy 

Pretože je to ťažké.

Ak máte nejaký ťažko definovateľný cieľ, aspoň máte dôvod, prečo ste neuspeli.

Ak si chcete vybudovať nejaké podnikanie, musíte mať cieľ, stratégiu a plán.

V podstate musíte mať nejaký zoznam, ktorý vám pomôže sústrediť sa. 

To neznamená, že musíte poznať každý krok.

Znamená to, že máte v hlave jasný cieľ a jeho dosiahnutie si naplánujete najlepšie ako len môžete.

Odtiaľ sa odvíjajú vaše činy a to, ako sa vysporiadate so životom.
 

Dobre, dve hodiny denne, koľko rokov to celé bude trvať?

Jedným z hlavných dôvodov, prečo veľa ľudí nerobí žiadny pokrok je, že sa boja robiť významné veci, ktoré majú na ich život najväčší dopad. Všetko si stále odkladajú a hľadajú ľahšie spôsoby. Hľadajú možnosti ako sa vyhnúť nepohodliu.

Samému mi trvalo niekoľko rokov, kým som prišiel na to, že čím viac čelím môjmu strachu, tým viac výsledkov mi to prináša.

Toto nie je ľahké, ale ak chcete naozaj výsledky a máte plné zuby skratiek, vaše podnikanie si môžete vybudovať za menej ako dve hodiny denne. 

A všetko o čom si myslíte, že vám v tom bráni, sú len výhovorky.

Ak ste pripravení chopiť sa činu, urobíte čokoľvek, čo to obnáša.
 

Zhrnutie:

Upiecť zákusok, ktorý sa po vložení do úst rozplýva na jazyku sa nestane len tak náhodou, a to isté platí aj pri budovaní vášho podnikania.

Potrebujete osnovu

Potrebujete vedieť kam smerujete. Kde je vaša konečná stanica.

Potom si váš cieľ rozložíte na ciele čiastkové a tie si napasujete do každodenný krokov.

Ak budete dostatočne rozhodnutí, že chcete uspieť, výhovorky sa odoberú na vedľajšiu koľaj.

Nezáleží na tom či ste pracujúci, máte deti, alebo máte pocit, že nie ste dobrý spisovateľ.

Ak to chcete spraviť, môžete, ale musíte si dať záväzok.

Činy:

Dnešná úloha je jednoduchá: Vymyslite, čo je vašim cieľom.

Váš cieľ by mal byť praktický a špecifický, avšak taktiež by vás mal jemne vyviezť z rovnováhy (prinútiť, aby ste spravili niečo, čo  vás vyvedie zo zóny komfortu.)

Príkladom by mohlo byť: Vybudovanie podnikania, ktoré vám v tomto roku prinesie zisk 500€/mesačne, a to vďaka tomu, že rady v tomto článku premeníte na nejaký produkt alebo služby.

Nie je to možno ten najlepší príklad, ale podstatu určite chápete.

Veľa šťastia!

 


Ako bude reklama vypadať?
-
Chcete tu reklamu len za 150 CZK?
Zobraziť formulár pre nákup