Originálny marketing na bondovku Skyfall

Celý môj život sa v poslednej dobe točí okolo snahy zaujať ľudí na internete. Pritiahnuť ich na svoj web alebo weby klientov a zvýšiť šancu na predaj požadovaného produktu alebo poskytnutie služby. V minulosti som vám na Biznisblogu už pár úspešných marketingových kampaní predstavil, ako napríklad túto na belgickú televíziu TNT a dnes by som v tom chcel pokračovať. Úspešná marketingová kampaň si častokrát vyžaduje premyslenie každého detailu, napriek tomu je ťažké dopredu určiť či naozaj aj úspešne dopadne. V tomto prípade sa veľmi rád nechávam inšpirovať gigantmi na trhu, ktorí majú túto problematiku zvládnutú na jednotku a jedným z nich je aj Coca Cola. V rámci marketingovej kampane na očakávanú bondovku Skyfall vznikla v spolupráci s Coca Colou originálna súťaž, v ktorej ste mohli vyhrať lístok do kina. Samotný nápad a originalita pritiahla obrovskú pozornosť ľudí a na svete bola ďalšia podarená reklamná kampaň. Veď posúďte sami.

Marek

Naše myšlienky rozhodujú o našom postoji, náš postoj rozhoduje o našich činoch a naše činy rozhodujú o našom živote!

Pridaj komentár

Vaša emailová adresa nebude uverejnená. Prosím, vložte vaše meno, email a komentár.

Môžete použiť tieto HTML značky a atribúty: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>