Podnikanie

4 rady pre úspešných podnikateľov

Každý z nás môže byť podnikateľ. Bohužiaľ, nie každý má v sebe dostatočné poznatky na to, aby sa stal úspešným podnikateľom. Mať dobré skúsenosti je určite plus, ale rovnako ako môžu svoju výkonnosť trénovať atléti, tak isto môžete zlepšiť vaše poznatky aj ako podnikateľ.

Ak ste novým podnikateľom, týchto päť rád vám ušetrí prebytočný stres a prinesie oveľa väčšiu šancu uspieť.

1. Komunikácia

Na vrchol tohto rebríčka patrí bezpochyby komunikácia. Preto, aby sa stal podnikateľ úspešným, musí mať obrovské skúsenosti s ľuďmi. Jednoducho musí pôsobiť ako magnet na ostatných. Komunikačné skúsenosti môžu zahŕňať:

Čítať článok

Prečo je internetový obchod pre váš biznis tak dôležitý

Ak chcú mať podnikatelia pozitívny dopad na verejnosť, sú nútení sa neustále vyvíjať. Môže za to stále rastúca konkurencia a ekonomika. Na to, aby ste mali na ľudí pozitívny vplyv, je dôležité, aby ste sa riadili podľa najnovších trendov. Čo sa týka malých podnikateľov, tak dnešným trendom je bezpochyby elektronický obchod.

Dnes vám ponúkam štyri hlavné dôvody, prečo by ste pri svojom podnikaní nemali zabúdať na e-shop.

Čítať článok

Prezentácia v Powerpointe – 6 tipov ako má vyzerať

Časy kedy prezentácia firmy znamenala veľké obrázky pripnuté na tabuly sú už dávno preč. Boli veľké, bolo náročné ich vyrobiť a zle sa prenášali.

Tento problém však vyriešili Microsoft, ktorý priniesli na trh skvelý nástroj – Prezentácia v Powerpointe. S Powerpointom môžete vytvoriť snímky, ktoré zaujmú, zatiaľ čo vy pohodlne rozprávate a obraz sa premieta na obrazovku alebo projektorom na bielu stenu. Vďaka Powerpointu sa stane prezentácia spoločnosti efektívnejšou a jednoduchšou záležitosťou. Powerpoint je bezpochyby váš priateľ. Prehľadné texty v odrážkach, farebné obrázky alebo dokonca animácie medzi prepínaním jednotlivých slidov, toto všetko dokáže prezentácia v Powerpointe.

Čítať článok

5 spôsobov, ktoré vám pomôžu odštartovať váš vysnívaný biznis, napriek tomu, že o ňom nemáte ani poňatia

Jedno z miest, kde sa najčastejšie zasekne väčšina ľudí, je na začiatku. Je totiž veľmi ťažké, aby ste vedeli všetko o tom, čo chcete robiť a bolo vám kompletne všetko jasné.  Avšak pravdou je, že keď sa chcete niekam dostať, musíte začať. Ak vynaložíte obrovské množstvo energie na to, aby bolo všetko perfektné ešte pred začatím, je dosť možné, že ani neodštartujete.

A ak sa práve nachádzate v podobnej situácií, asi viete o čom hovorím.

V tomto článku vám odhalím päť krokov, ktoré vám pomôžu odštartovať váš vysnívaný biznis, dokonca aj ak nemáte ani poňatia akým smerom sa vydať a čo je vašou vášňou.

Čítať článok

5 trikov, ktoré zvýšia návštevnosť blogu pre váš biznis

Mať blog, ktorým propagujete váš biznis má obrovskú silu. Či už v zmysle prezentovania sa na internete alebo v konečných tržbách.

Avšak rovnako ako väčšina malých podnikateľov, tak aj vy ste možno zistili, že tvrdo pracujete na svojom blogu, bohužiaľ návratnosť je veľmi malá. Našťastie, existuje pár trikov, ktoré môžete podninúť a zvýšiť si tak návštevnosť  blogu.

Dnes vám preto prinášam 5 stratégií, ktoré vám pomôžu zvýšiť návštevnosť vášho blogu:

Čítať článok

6 tipov ako sledovať konkurenciu

Či práve zakladáte novú spoločnosť a píšete biznis plán, alebo len upravujete vašu súčasnú marketingovú stratégiu, detailná analýza vašej konkurencie na trhu je vždy veľmi dôležitá. Vedieť ako vaši konkurenti myslia, hospodária a snažia sa prilákať zákazníka, sú kľúčové faktory, ktoré vám môžu zabezpečiť výhodnú pozíciu na trhu.

Sledovať ako si počína konkurencia na trhu však nie je vždy jednoduché. Nie je totiž možné, aby ste jednoducho vkráčali do kancelárií kde sídlia riaditelia vašich konkurenčných spoločností a opýtali ste sa, ich ako sa veci majú. Na to, aby ste získali informácie, ktoré pomôžu vyformovať vašu vlastnú stratégiu, budete potrebovať šikovnosť, zakrádanie sa a možno aj trocha maskovania.

Čítať článok

8 programov, ktoré vám pomôžu založiť vedľajší biznis

V Poslednej dobe sa tradičný pohľad na vedľajší biznis mení. Boli časy, kedy rozbehnutie biznisu znamenalo vytváranie spoločných podnikov a naháňanie investorov. Rovnako tak žiadanie veľkých obchodných úverov od bánk, ktoré mali pokryť všetky režijné náklady, až pokým sa nedostavil zisk. Do založenia biznisu ste väčšinou potrebovali zainvestovať veľký obnos peňazí. V súčasnej dobe tomu už našťastie tak nie je, hlavne čo sa týka internetovo orientovaného biznisu. Chcete si písaním zarábať na živobytie? Máte službu, ktorú by ste radi ponúkli? K dispozícii máte software bez akýchkoľvek výdavkov, ktorý zahŕňa všetko čo potrebujete na váš štart.

Čítať článok

1 2 3 4 5  Scrolujte nadol