Zlaté pravidlá vodcovstva

„Vodca je najlepší, keď ľudia sotva vedia, že existuje, keď je jeho práca hotová, ciele naplnené a ľudia vravia, že to zvládli sami.“ Lao Tzu   Vodcovstvo nezasahuje len do role manažéra alebo trénera. Schopnosť vystupovať ako...

9 spôsobov, ako bohatí ľudia premýšľajú inak

Podľa Thomasa Corleyho byť bohatý nie je tak o šťastí ako o zvykoch. Corley, ktorý strávil 5 rokov monitorovaním a analyzovaním denných aktivít a zvykov bohatých, chudobných ľudí ( presne 233 boháčov a 128 chudobných ľudí ), zo svojho pozorovania...

Ako pracovať keď už nevládzete

Všetci máme občas dni kedy sa necítime vo forme. Možno ste boli noc predtým dlho hore, možno ste zle spali alebo ste jednoducho unavený z nejakých nejasných dôvodov. Ale bohužiaľ práca nepustí a preto...

Ako si vybudovať pracovné kontakty a získať rešpekt

Nezáleží na tom ako ste talentovaní alebo rozumní, ak nebudete efektívne komunikovať s okolím, bude pre vás ťažké získať prácu, rešpekt, udržať si klientov a celkovo mať produktívne vzťahy. Umenie komunikovať je veľmi špeciálny proces. Komunikácia...

Ako zapôsobiť na ľudí v práci

Takže, ak máte chuť zapôsobiť na vašich kolegov v práci, tento článok vám ponúka päť možností ako na to. Tento článok však nie je len o robení dojmu; Taktiež je aj o jeho stelesnení....

10 zvykov ľudí, ktorí sú v práci veľmi úspešní

Významné kariérne úspechy alebo povýšenie v práci vám nepadne do lona len tak z neba. Väčšinu úspechov si treba odpracovať. Zaslúžiť si úspech znamená odhodlanie, pozitívny prístup a tvrdú prácu. Úspešní ľudia si preto budujú návyky, ktoré...

9 užitočných rád, ktoré vám pomôžu sa v práci vysporiadať s problémovými ľuďmi

Stalo sa vám niekedy, že vás niekto natoľko vytočil, že ste mali chuť si od jedu vytrhať všetky vlasy. Ak áno, tak nie ste sám.V priebehu života som narazil na množstvo problémových ľudí. Ľudia,...

Nenechte si ujít