Search engine optimization (SEO) sa stalo najdôležitejším nástrojom pre tvorbu návštevnosti vašich stránok. Nezáleží akému podnikaniu sa venujete, vy sa snažíte o to aby bola vaša stránka jednoducho dostupná a vyhľadateľná internetovými užívateľmi. SEO je kľúč k vašej predajnosti a pre rozvíjanie sa vášho biznisu. Objavte základy SEO a naučte sa ako optimalizovať vašu stránku pre vyhľadávače.

Čo je SEO?

Prvú vec, ktorú potrebujete vedieť o SEO je, čo vlastne samotný pojem znamená a ako ho môžete využiť pre zlepšenie vášho biznisu. SEO je pojem používaný k popisu toho ako je vaša stránka kompatibilná s vyhľadávačmi. Vyhľadávače prezerajú špecifické znaky miliónov webových stránok a rozhodujú o tom ako sú dôležité pre užívateľa, ktorý tieto znaky zadal do vyhľadávania. Seo rozhoduje o tom ako vysoko sa umiestni vaša stránka vo výsledkoch vyhľadávania. Čím sa umiestni vaša stránka v tomto vyhľadávaní vyššie, tým väčšia šanca že vám ju niekto aj navštívi. A preto chcú všetci podnikatelia aby bola ich stránka plne kompatibilná pre vyhľadávače.

Pojem optimalizácia webovej stránky, znamená urobiť také opatrenia, aby vyhľadávače oveľa radšej uverejňovali vašu stránku na čo najlepšej pozícií vo svojom výslednom zozname. Vyhľadávače hľadajú na vašom webe kľúčové slová, ktoré rozhodujú o dôležitosti vášho webu pre užívateľa, ktorý zadal požadované informácie do svojho vyhľadávača.

Výber správnych SEO kľúčových slov:

Prvý krok pri optimalizácií vašej stránky by malo byť to, že sa uistíte či používate správne kľúčové slová. Kľúčové slová hrajú v základoch SEO veľmi dôležitú úlohu. V prvom rade si potrebujete zostaviť zoznam kľúčových slov, ktoré súvisia s vašou webovou stránkou a implementovať ich do textov čo najviac ako je to možné. Tieto kľúčové slová by ste mali použiť najmenej dvakrát v každom článku na vašej stránke. Niekomu sa môže potom zdať váš článok zle navrhnutý, pretože používate niekde zbytočné slová navyše, ale pre optimalizáciu vašej stránky sú tieto kľúčové slová veľmi dôležité.

Umiestnenie SEO kľúčových slov:

Najviac ako je to možné, používajte kľúčové slová v nadpisoch jednotlivých článkov. Kedykoľvek je to vhodné, môžete ich implementovať do odkazov. Samozrejme pre čo najlepší výsledok vo vyhľadávačoch môžete tieto slová vkladať aj na iné miesta. Napríklad popisy obrázkov a používaním v meta tagoch.

Monitorovanie SEO kľúčových slov:

A nakoniec najlepšia cesta ako aplikovať vaše znalosti o základoch SEO, k tomu aby ste dosiahli čo najvyššiu návštevnosť na vašej stránke je monitorovanie kľúčových slov, ktoré sú tvorené návštevníkmi klikajúcimi na vašu stránku. Pokiaľ sa pozriete bližšie na vaše štatistiky je veľmi dobré vidieť, ktoré slová sú účinné a ktoré nie. Konkrétne pri wordpresse je na to veľmi dobrý plugin s názvom Statpress Seolution, v ktorom si môžete jednoducho prezrieť posledné hľadané výrazy užívateľov navštívených vašu stránku.

Optimalizácia vašej webovej stránky je skvelá cesta k vzostupu vašej návštevnosti. Ak prispôsobíte stránku tomu čo ľudia vyhľadávajú, potom si môžete vychutnávať vzostupnú návštevnosť a príjem, po veľmi dlhé obdobie.

ZDIEĽAŤ
Predchádzajúci článokEmail marketing
Ďalší článok6 spôsobov využitia WordPressu
Naše myšlienky rozhodujú o našom postoji, náš postoj rozhoduje o našich činoch a naše činy rozhodujú o našom živote!