Zdravie

3 drobné veci, ktoré budú mať veľký vplyv na vaše vzťahy

Raz za čas je dobré si zobrať pod drobnohľad naše vzťahy a pozrieť sa na to, čo by sme mohli zlepšiť. Dokonca, aj keď si myslíte, že sa nedeje nič „zlé“, existuje stále množstvo vecí, ktoré môžete spraviť preto, aby veci fungovali lepšie.

Je veľmi jednoduché spraviť niečo pre svojho partnera / partnerku. Kvetiny alebo romantický víkend na horách sú príjemné veci, ktoré prinášajú pekné spomienky.

V skutočnosti sú to však úplné maličkosti, ktoré majú z dlhodobého hľadiska najväčší dopad na naše vzťahy. Drobné veci, z ktorých sa veľmi ľahko stane zvyk, a ktoré pravidelne pestujú naše vzťahy.

Čítať článok

5 pravidiel pre lepší spánok

Určite poznáte niekoľko ľudí z vášho okolia, ktorí zvládajú všetky svoje pracovné povinnosti, venujú sa rodine a priateľom a dokonca majú čas aj na záľuby. Všetko to naviac zvládajú s úsmevom. Takýto typ ľudí kariérne napreduje, nevedia čo je to stres a všetci ich obdivujú. Aké je ich tajomstvo? Čo ich poháňa?

Ja ho poznám a prezradím vám ho. Všetko je to správnom spánku. Tak jednoduché a pritom tak podceňované. Ľudia, ktorí si doprajú dostatok spánku sú viac sústredení, úspešní a šťastní. Spánok nám pomáha v tom, aby sme dobili energiu v tele a nechali mozog odpočinúť.

Čítať článok

Stres je všade – 3 jednoduché spôsoby, ako ho premôcť

Naše ľudstvo trpí chorobami a obezitou viac ako kedykoľvek predtým. Na svete je dlhodobo najväčší počet obéznych ľudí, najväčší výskyt rakoviny a dlhý zoznam chorôb, ktorých štatistiky taktiež dosahujú tie najväčšie čísla za posledné roky.

Sme chronicky unavení, prepracovaní, neoddýchnutí, konzumujeme nezdravé jedlá a nápoje, trávime viac času s elektronikou ako s našou vlastnou rodinou alebo priateľmi. Denne vpúšťame do našich životov viac stresu, ako dokážeme zniesť, a to nás postupne zabíja. Stres sa stal súčasťou našich životov.

Čítať článok

Dajte únave na frak! Tieto spôsoby vám pomôžu získať vašu energiu späť

Čas 13:00. Je tesne po obede a vy by ste za chvíľu spánku dali čokoľvek na svete. Ako ale potom chcete dokončiť všetky vaše zadania a úlohy, ktoré ste si na dnes naplánovali? Ak sa pravidelne cítite unavený, skúste implementovať do vášho každodenného života niektoré z týchto rád a zaručujem vám, že energia sa vám vráti.

1. Doprajte si spánok

Základné pravidlá fungovania ľudského tela sú jednoduché. Počas dňa využívate svoju energiu a telo si automaticky vyžaduje počas noci túto energiu doplniť. Dôsledok krátkeho spánku je samozrejme nedostatočné „dočerpanie paliva“, čo sa nasledujúci deň prejaví v zníženej produktivite. Herec Matthew McConaughey sa striktne drží svojej zásady a spí 8,5 hodiny denne. „Na druhý deň nie som ani zďaleka taký dobrý, ak mám spánku menej.“ dodáva.

Čítať článok

8 chytrých spôsobov, ako okamžite znížiť príjem kalórií

Pokúšate sa zhodiť na váhe, ale nemáte záujem držať diétu? Takéto radikálne riešenie je v skutočnosti ochotných podstúpiť iba pár ľudí. Nehovoriac o tom, že väčšine z nich sa to aj tak nepodarí.

Vo väčšine prípadov je preto najlepšie pozmeniť váš aktuálny jedálniček, pokúsiť sa z neho vynechať nejaké kalorické jedlá a naštartovať spaľovanie tukov. Môže to byť jednoduchšie ako sa zdá.

Tu je 8 spôsobov, ktoré okamžite znížia váš príjem kalórií a urýchlia proces spaľovania tukov:

Čítať článok

Nemáte čas na cvičenie? 5 spôsobov ako si ho nájsť, aj keď ste pracovne vyťažený!

cvicenieAsi je vám jasné, že zdravie by malo byť vo vašom rebríčku hodnôt čo najvyššie. Koniec koncov, máte iba jedno telo a čím lepšie sa o neho budete starať teraz, tým viac sa vám odvďačí z dlhodobého hľadiska. Keď príde rad na cvičenie, väčšinou sa ľahšie hovorí, ako koná.

Môžete mať tie najlepšie úmysly, bohužiaľ, výhovorky sú jednoduchšie. Máte málo času. Ste na dovolenke. Ste ubolený, unavený a chýba vám motivácia.

S dodržiavaním dlhodobého cvičebného plánu má problém veľmi veľa ľudí. Preto vám prinášam päť tipov, ktoré vám s tým pomôžu.

Čítať článok

6 rád pri problémoch so zaspávaním

zaspavanieMáte problém v noci zaspať?

Počas dňa sa idete v práci pretrhnúť a jediné čo teraz chcete je ľahnúť si a rýchlo zaspať.

Spánok ale neprichádza.

Cítite sa podráždený a unavený. Strachujete sa nad výzvami nastávajúceho dňa a jediná vec, ktorá by vám mohla v tejto chvíli pomôcť – spánok – akosi nechce spolupracovať.

Dôvody nespavosti

Ambiciózni ľudia sa domnievajú, že čím tvrdšie a rýchlejšie budú pracovať, tým skôr sa dočkajú vytúženého úspechu. Z toho dôvodu neustále vyvíjate tlak na vaše telo a myseľ – pretože tak to úspešní ľudia predsa robia, však?

Čítať článok

1 2 3 4  Scrolujte nadol