Email marketing je skvelá metóda, ktorá sa stará o váš profit  bez nejakých významných investícií. Je tu však jeden háčik. Využitie email marketingu nie je zas až tak jednoduché ako by sa možno mohlo na prvý pohľad zdať. Stúpajúci počet spamov a podnikatelia, ktorí zneužívajú email marketing, ho robia omnoho ťažšie ziskovejším.

Aby sa stal váš biznis vďaka email marketingu úspešným, vaše podnikanie ho musí vedieť vhodne implementovať. Tu je päť tipov, ktoré vám pomôžu úspešne odštartovať email marketingovú kampaň.

1. Využívajte email marketing vo vhodnom čase

Podnikanie s email marketingom je neefektívne vtedy ak nikto nečíta emaily. Načasovanie je základná vec ak chcete zvýšiť profit využívaním email marketingu. Vyhýbajte sa zaťažovaním vašich odberateľov zbytočnými emailami v časoch ako sú sviatky, daňové obdobie a v blízkosti konca školského roka. Ľudia veľmi neradi otvárajú zbytočné maily počas namáhavejších alebo významných dní.

2. Rozosielajte maily vo vhodných intervaloch

Kampane v email marketingu musia byť oddelené a podľa toho doručované. Nikto predsa nechce dostávať kopu zbytočných mailov. Pokúste sa určiť si nejaký pravidelný interval, v ktorom budete vykonávať vaše kampane. A možno by ste mohli pouvažovať nad tým, nechať vašich odberateľov samých rozhodnúť, o tom ako často chcú dostávať novinky o vašej firme a vašich ponukách ( týždenne, mesačne, štvrťročne atď.)

3. Pripojte do každej správy meno prijímateľa

Vážený zákazník Michal …. je všeobecné oslovenie, ktoré vám dovolí sa bližšie spojiť s vašimi zákazníkmi. Do každého z vašich mailov vložte oslovenie s krstným menom vášho zákazníka. Keď chcete aby sa váš zákazník cítil viac vážený, tak toto je kľúčový bod.

4.Vložte do vašich mailov obrázky

Ľudia týždenne prijmú kopy emailov plných textov, či už od priateľov alebo od spolupracovníkov.

Okoreňte váš email marketing tým, že pridáte do vašich správ nejaké vysokokvalitné obrázky alebo grafiku. Bude to pôsobiť oveľa krajšie, a ľudia môžu získať dôležité informácie len z obyčajného pohľadu na obrázok .

5.Zjednodušte ľuďom možnosť pre aktualizáciu alebo odhlásenie sa z odberou vašich noviniek.

Biznis email marketing je efektívny iba vtedy ak ste schopní kontaktovať vašich predošlých alebo potenciálnych zákazníkov. Osoby, ktoré vám poskytujú svoju emailovú adresu však potrebujú mať prístup k aktualizácií svojich údajov alebo aj možnosť odhlásiť sa z odberu ďalších informácií. Ľudia majú často tendenciu meniť svoje emailové adresy, preto je veľmi dôležité poskytovať jednoduchú a rýchlu možnosť, ako zmeniť tieto informácie. A to pridaním jednoduchého linku do vašich mailov, ktorý zákazníka automaticky presmeruje na jeho účet kde si môže zmeniť svoju adresu.

Okrem toho je veľmi dôležité aby ste dali vašim odberateľom aj právo ukončiť odber emailov. Takáto možno by mala byť taktiež veľmi ľahko prístupná aby vaši zákazníci nemali pocit, že nemajú na výber.

Týchto päť tipov by sa malo postarať o skvelý štart vášho email marketingu. Čím viac informácií ste schopní rozšíriť medzi vašich zákazníkov, tým je väčšia šanca, že keď budú mať ľudia potrebu nakúpiť, zastavia sa práve u vás. A vám sa tak zvýšia príjmy vďaka skvelému email marketingu.


Ako bude reklama vypadať?
-
Chcete tu reklamu len za 150 CZK?
Zobraziť formulár pre nákup