Práca/Kariéra

Ak je vaša práca otravná, čo s tým spravíte?

Koľkí z ľudí, ktorých poznáte majú radi svoju prácu? Mám pocit, že je oveľa pravdepodobnejšie, že skôr začujete niekoho ako sťažuje, ako by sa mal vychvaľovať. Otázka však znie. Ak je vaša práca na nič, čo s tým mienite robiť?

Sťažovanie, kritizovanie a odsudzovanie toho veľmi veľa nevyrieši. Všetko sa však môže zmeniť, ak zmeníte vaše myšlienky a rozhodnete sa s tým niečo spraviť.

Čo je zlé? Práca alebo váš život? 

Venujte určitý čas premýšľaniu nad vašim životom. Čo je zlé? Váš život alebo práca? Je totiž veľmi jednoduché viniť vašu prácu z toho, že sa vám nedarí v iných životných oblastiach. Moja teória je taká, že práca zaberá väčšinu vášho dňa, čo je možno dôvod prečo sa cítite nešťastní. Pozrite sa okolo seba. Aké veci vôkol vás treba zlepšiť? Ak začnete zdokonalovať oblasti vášho života, kde sa vám veľmi nedarí, uvidíte, že čoskoro sa začnete cítiť lepšie aj v práci.

Čítať článok

Ste perfekcionista?

Ako môžete zistiť či ste perfekcionista? Veľa ľudí na tomto svete sú perfekcionisti alebo sa v určitom bode svojho života perfekcionistami stanú. Osobne sa aj ja považujem za perfekcionistu. Vždy si totiž kladiem len tie najvyššie méty a nikdy neočakávam nič iné.

Ste perfekcionista?

Perfekcionistu môžete obvykle spozorovať na míle ďaleko a  to vďaka jeho neobyčajnému správaniu. Tu je pár kontrolných znakov, ktoré vám pomôžu zistiť či ste perfekcionista alebo nie:

Čítať článok

9 užitočných rád, ktoré vám pomôžu sa v práci vysporiadať s problémovými ľuďmi

Stalo sa vám niekedy, že vás niekto natoľko vytočil, že ste mali chuť si od jedu vytrhať všetky vlasy. Ak áno, tak nie ste sám.V priebehu života som narazil na množstvo problémových ľudí. Ľudia, ktorí neodovzdajú prácu v stanovenom čase, ľudia, ktorí sa neukážu na mítingoch kedy je treba, ľudia, ktorí si neustále všetko pretvárajú podľa seba a odmietajú spolupracovať, ľudia, ktorí zanedbávajú prácu, za ktorú sú zodpovední. Napriek tomu, že sa venujem svojmu vlastnému biznisu, často pracujem na projektoch, do ktorých je zapojených viacero ľudí a práve vtedy vznikajú problémy. Každý ma totiž na danú vec iný názor a je ťažké sa dohodnúť.

Čítať článok

Ako si vybudovať pracovné kontakty a získať rešpekt

Nezáleží na tom ako ste talentovaní alebo rozumní, ak nebudete efektívne komunikovať s okolím, bude pre vás ťažké získať prácu, rešpekt, udržať si klientov a celkovo mať produktívne vzťahy. Umenie komunikovať je veľmi špeciálny proces. Komunikácia môže byť ako ulica s hektickým prúdením správ, s prichádzajúcimi a odchádzajúcimi medzi odosielateľmi a ich príjemcami. Ak si nedáte pozor, zmeškáte vlak a následne na to odošlete odpoveď ktorá nie je adekvátna.

Čítať článok

Zlaté pravidlá vodcovstva

„Vodca je najlepší, keď ľudia sotva vedia, že existuje, keď je jeho práca hotová, ciele naplnené a ľudia vravia, že to zvládli sami.“ Lao Tzu

Vodcovstvo nezasahuje len do role manažéra alebo trénera. Schopnosť vystupovať ako vodca sa preukazuje po celý život a poukazuje na rozdiely skúseností z úspechov, jednoduchosťou, pocitu frustrácie a bezmocnosti. Mnohí z vás ste vodcovia a ani o tom neviete. Ak ste rodičom, ste aj vodcom. Ak ste manželia, rovnako ste vodcovia. Existujú tisíce kníh o vodcovstve. Firmy vynakladajú ročne milióny na tréning vedúcich tímov. V špecifických oblastiach sa tak vedenie môže javiť ako náročná úloha, založená na zručnostiach, no ako to býva v živote zvykom, kľúč ku všetkému je veľmi jednoduchý.

Čítať článok

5 spôsobov, ktoré nedajú stresu v práci žiadnu šancu

Všetci vieme, že stres je veľmi nepríjemný. Rovnako tak je problém sa ho zbaviť. Hlavne ak sa k vám stres prikradne v práci a udrie v plnej svojej sile.

Keď na vás útočí stres je potrebné mať po ruke nástroje, ktoré vám z krátkodobého a aj dlhodobého hľadiska umožnia zaobchádzať s emóciami. Touto cestou môžete zabrániť výbuchom hnevu, bezsenným nociam alebo závislosti na rýchlom občerstvení (fastfoodoch), pretože toto všetko spôsobuje stres. Čítať viac…

Čítať článok

Ako sa dostať po pracovnej prestávke späť do bežného života

V živote nastávajú situácie, kedy je treba dať si pauzu od bežných pracovných povinností. Niekedy je to zapríčinené práve z pracovných dôvodov (napr. účasť na konferencii), v inom prípade to môže byť dovolenka. Nech je dôvodom čokoľvek,  po návrate domov vždy nastane doba, keď je potrebné vrátiť sa spať do pracovnej rutiny.

Namiesto toho aby ste podliehali stresu, ktorý vás po návrate čaká, tu je 5 metód, ako sa bez problémov dostať späť do zabehnutých pracovných koľají. Čítať viac…

Čítať článok

1 2 3 4 5  Scrolujte nadol