Mať blog, ktorým propagujete váš biznis má obrovskú silu. Či už v zmysle prezentovania sa na internete alebo v konečných tržbách.

Avšak rovnako ako väčšina malých podnikateľov, tak aj vy ste možno zistili, že tvrdo pracujete na svojom blogu, bohužiaľ návratnosť je veľmi malá. Našťastie, existuje pár trikov, ktoré môžete podninúť a zvýšiť si tak návštevnosť  blogu.

Dnes vám preto prinášam 5 stratégií, ktoré vám pomôžu zvýšiť návštevnosť vášho blogu:

1. Pravidelné pridávanie príspevkov

Blog, na ktorom sú nepravidelne pridávané príspevky vám veľmi veľa osohu neprinesie.

Neignorujte váš blog a napíšte naň článok hoci aj teraz. Vytvorte si nejaký rozvrh kedy budete pravidelne pridávať články. Odporúčam 3-4 články týždenne. Ak je to pre vás priveľa, tak 2 články týždenne sú minimum.

Taká vhodná veľkosť článku je 500 až 700 slov. Rovnako tak môžete písať aj krátke články. Niekedy stačí na vyjadrenie toho podstatného aj okolo 50 slov. Pokojne môžete občas uverejniť iba obyčajnú fotku s nejakým popisom. Takéto články vám pomôžu zachovať pravidelnosť vo vašom prispievaní bez toho, aby ste sa stresovali písaním dlhých článkov.

2. Prispievajte skoro ráno

SEM (marketing vo vyhľadávačoch) a SEO špecialisti študovali rôzne pre a proti v čítaní blogov zameraných na podnikanie a zhodli sa na tom, že články, ktoré sú pridané pred deviatou ráno pritiahnu väčšiu pozornosť. Výsledky ukazujú, že ľudia majú o tomto čase (kým sa naplno pustia do práce) oveľa viac času na čítanie mailov, blogov a rôznych informácií.

Pokúste sa preto vaše články uverejňovať medzi siedmou a ôsmou. Veľká výhodu to prináša aj pre vás, budete tak mať viac času počas dňa.

3. Povoľte zdieľanie

Ak používate systém WordPress, tak s týmto bodom určite problém mať nebudete. Existuje totiž obrovské množstvo prídavných modulov, ktoré vám dovolia zdieľať obsah vášho webu na všetky možné sociálne siete. Tí skúsenejší ani nemusíte inštalovať žiadne moduly. Stačí ak si priamo na stránke sociálnej siete skopírujete kód tlačidla na zdieľanie a umiestnite ho do zdrojového kódu. Sociálne siete a hlavne Facebook je skvelý spôsob ako zvýšiť návštevnosť, preto by bol hriech ho nevyužiť. Ešte jedna rada. Pri zdielaní je veľmi dôležité vyberať pútavé obrázky a nadpisy, ktoré prinútia návštevníka kliknúť a prísť tak na váš web.

4. Majte vlastnú doménu

Vyhýbajte sa používaniu bezplatných blogovacích systémov ako napríklad vasbiznis.blogspot.com ale vasbiznis.wordpress.com. Umiestnite si váš blog na adresu vašej spoločnosti v tvare vasbiznis.com/blog.Vyzerá to oveľa lepšie, vaši návštevníci si lepšie zapamätajú názov vášho podnikania a čo je dôležité, takýmto spôsobom pomôžete získať vaše stránke lepšiu pozíciu vo vyhľadávačoch.

5. Používajte Google Analytics

Táto štatistická aplikácia je zadarmo poskytovaná spoločnosťou Google a využívať by ju mal každý kto chce napredovať. Dostanete tak okamžitý prístup k rôznym dôležitým dátam ako sú zdroje návštevnosti, lojalita návštevníkov, počet návštevníkov a čo veľmi využívam ja sú kľúčové slová cez, ktoré sa návštevníci dostali na vašu stránku. Môžete ich tak podľa potreby meniť, získavať nové nápady a rozširovať si vaše obzory, čo by malo po čase viesť k zvýšeniu návštevnosti.

V zahraničí je pojem biznisblog bežne zaužívaná vec. U nás je to ešte v plienkach, avšak aj toto môže byť cesta ako sa odlíšiť od konkurencie. Biznisblog je naozaj silná zbraň vašej spoločnosti. Nezachádzajte s ním preto ako by to bola len nejaká bočná bezvýznamná aktivita. Kroky spomínané v tomto článku vám pomôžu zvýšiť návštevnosť, čo by sa koniec koncov malo prejaviť v rastúcom predaji a zisku.

 


Ako bude reklama vypadať?
-
Chcete tu reklamu len za 150 CZK?
Zobraziť formulár pre nákup
ZDIEĽAŤ
Predchádzajúci článokSpoznajte svoju osobnosť!
Ďalší článokZen Habits – Dýchanie
Naše myšlienky rozhodujú o našom postoji, náš postoj rozhoduje o našich činoch a naše činy rozhodujú o našom živote!