Asi väčšina z nás sa po skončení pracovnej zmeny zastaví na nákupy. Doplniť zásoby jedla a postarať sa o to, aby mali deti čo jesť. Ako sa hovorí, iný kraj iný mrav, rovnako to tak platí aj čo sa trhu týka. Napríklad, aby obchodný reťazec Tesco uspel v Kórei, musel sa premenovať na Home plus a prísť s niečím novým, prevratným.  A aj sa podarilo. Po dlhých štúdiách, o čo majú ľudia najväčší záujem sa zistilo, že keďže Kórea má druhý najpracovitejší ľud na svete, jej obyvatelia majú málo času na nákupy. Tento problém vyriešilo nakupovanie cez mobil na ceste domov z práce. Konkrétne na staniciach metra. Zaujímalo by ma či by sa takéto prevratné nakupovanie uchytilo aj u nás, avšak od toho máme ešte ďaleko. Najprv by sme museli postavať nejaké metro.

[jwplayer config=”marek” file=”http://www.youtube.com/watch?v=nJVoYsBym88″ captions.file=”https://biznisblog.sk/wp-content/titulky/tesco.srt”]

Zajímá Vás kdo vám volal?


Ako bude reklama vypadať?
-
Chcete tu reklamu len za 150 CZK?
Zobraziť formulár pre nákup

Warning: A non-numeric value encountered in /data/web/virtuals/527/virtual/www/wp-content/themes/Newspaper/includes/wp_booster/td_block.php on line 1008