7 nestarnúcich tipov, ktoré skvelo dobijú vaše telo, myseľ a ducha

Význam, ciele a šťastie sú jedny zo základných zložiek našich životov. Získať niektoré z týchto zložiek sa však môže niekedy javiť ako nemožné. Trápi nás neistá budúcnosť a nemáme ani poňatia o tom, aký je náš účel na tomto svete.

Toto všetko sú závažné otázky, na ktoré sa nedá odpovedať mihnutím oka, preto sa radšej zameriam na sedem jednoduchých krokov, ktoré zlepšia váš telesný a aj psychický stav.

Všetci vieme, že pokiaľ sa cítime lepšie, môžeme ísť ľahšie za našimi snami a v podstate tak nájsť  zmysel účinkovania na tejto planéte.

Všetko to však závisí od týchto faktorov:

1. Dbajte na pitný režim

Nič prekvapujúce, však? Napriek tomu, že vám to všetci z každej strany prízvukujú, aj tak to veľa z vás nedodržiava. Pokojne by som vám mohol povedať, aby ste vypili denne 8 pohárov vody. Jednoduchšie však bude, mať po ruke fľašku, z ktorej si budete posrkávať v pravidelných intervaloch počas celého dňa, aby ste sa vyhli pocitu smädu.

2. Znížte príjem cukrov a rôznych sladidiel na minimum

Cukor sa skrýva skoro vo všetkých výrobkoch, ktoré kúpite. V prípade, že to nie je práve cukor, je veľká šanca, že narazíte na rôzne prísady a sladidlá, ktoré taktiež nie sú tri krát zdravé.

Najlepší spôsob ako sa vyhnúť takýmto potravinám, je jesť umelo nespracované veci ako mäso, ovocie, zelenina, orechy atď.

Vyskúšajte sa aspoň týždeň vyhýbať jedlám ako sáčkové polievky a uvidíte, že na sebe spozorujete výkonnostný rozdiel.

3. Lepok

Lepok sa nachádza v pšenici. Veľa z nás ho neznáša veľmi dobre a niektorí o tom dokonca ani nevedia. Preto vyskúšajte na týždeň z vášho jedálnička vysadiť jedlá ako chlieb, zemiaky, cestoviny, rôzne vlákniny. Ak spozorujete rozdiel vo vašej výkonnosti, problém bude možno práve tu.

4. Mini – cvičenia

Osobne nemám nič radšej, ako ísť si popoludní zatrénovať a dopriať tak mojim svalom poriadny šok. Bohužiaľ, niekedy nemáme na takéto aktivity dostatok času. Nevadí, predsa existujú rôzne iné cviky, ktoré môžete vykonávať aj doma. Mám na mysli drepy, kľuky, brušáky, sklápačky atď.

5. Dýchanie

Zvlášť v tomto chaose okolo nás je veľmi jednoduché prestať pravidelne dýchať. Pre túto príležitosť môže padnúť vhod jednoduché meditačné cvičenie. Dá sa tak veľmi ľahko zbaviť nahromadeného stresu a samozrejme povzbudiť vaša nálada. Koniec koncov, venovať sa chvíľu sebe, nie je nikdy na škodu

6. Spoločnosť

Čo hľadáme najčastejšie? Možno to bude znieť lacno, ale pre mňa osobne je to nadväzovanie nových kontaktov s ľuďmi, nové vzťahy alebo dokonca aj láska. Ak budeme žiť osamote, život nebude takým cenným. Ako ľudské bytosti sa musíme združovať a navzájom stretávať tak často, ako sa len dá.

7. Vypustite paru

Stále sa len niečoho bojíme a máme strach. Možno vás naštval váš spolubývajúci, možno vám sled negatívnych udalostí otočil váš doposiaľ dobre vyzerajúci deň komplet naruby, čo môže mať za následok, že na konci dňa nebudete práve tá najprívetivejšia osoba.

Bohužiaľ, problémy máme všetci a keď sa zdá, že sme sa jedného zbavili, ďalší sa objaví. To sú ale naše mozgy, presne tak pracujú. K tomu, aby fungovali, potrebujú neustále riešiť problémy. Dokonca aj vtedy, ak žiadne neexistujú, oni nám ich s radosťou vyrobia.

Ľahšie pre vás bude, ak necháte veci plynúť. Dýchajte a uvedomujte si, že ak nechcete, vôbec sa nemusíte zapodievať nezmyselnosťami, ktoré si pre vás myseľ opäť nachystala.

Čo vy na to? Ktoré, sú vaše obľúbené činnosti pre skvalitnenie stavu vášho tela, mysle a ducha?

Marek

Naše myšlienky rozhodujú o našom postoji, náš postoj rozhoduje o našich činoch a naše činy rozhodujú o našom živote!

Pridaj komentár

Vaša emailová adresa nebude uverejnená. Prosím, vložte vaše meno, email a komentár.

Môžete použiť tieto HTML značky a atribúty: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>