9 užitočných rád, ktoré vám pomôžu sa v práci vysporiadať s problémovými ľuďmi

Stalo sa vám niekedy, že vás niekto natoľko vytočil, že ste mali chuť si od jedu vytrhať všetky vlasy. Ak áno, tak nie ste sám.V priebehu života som narazil na množstvo problémových ľudí. Ľudia,...

Tieto tipy a rady vám pomôžu rozbehnúť úspešný biznis

Rozbiehať vlastné podnikanie je odstrašujúce, no zároveň poriadne vzrušujúce. Prečítajte si, čo všetko si treba pred odštartovaním nového biznisu zvážiť a na čo nezabudnúť, ak nechcete prísť o financie. Rozbehnúť biznis, ktorý bude úspešný...

5 rád pri najímaní vašich nových zamestnancov

Najímanie nových zamestancov je znak úspechu vašej firmy a mal by byť dôvod na oslavu. Biznis vzrástol a najatie novej pracovnej sily je nevyhnutný krok pre pokračovaniu rastu vašej spoločnosti. Najatie nových zamestnancov môže...

Zlaté pravidlá vodcovstva

„Vodca je najlepší, keď ľudia sotva vedia, že existuje, keď je jeho práca hotová, ciele naplnené a ľudia vravia, že to zvládli sami.“ Lao Tzu   Vodcovstvo nezasahuje len do role manažéra alebo trénera. Schopnosť vystupovať ako...

Ako si vybudovať pracovné kontakty a získať rešpekt

Nezáleží na tom ako ste talentovaní alebo rozumní, ak nebudete efektívne komunikovať s okolím, bude pre vás ťažké získať prácu, rešpekt, udržať si klientov a celkovo mať produktívne vzťahy. Umenie komunikovať je veľmi špeciálny proces. Komunikácia...

Ako zapôsobiť na ľudí v práci

Takže, ak máte chuť zapôsobiť na vašich kolegov v práci, tento článok vám ponúka päť možností ako na to. Tento článok však nie je len o robení dojmu; Taktiež je aj o jeho stelesnení....

Ako pracovať menej, zarábať viac a stráviť viacej času so svojimi milovanými

Väčšina z nás nie je spokojná s rovnováhou medzi prácou a osobným životom. Veríme tomu, že ak budeme pracovať dlhšie a tvrdšie, zarobíme pre našu rodinu viac peňazí, a to nás spraví šťastnejších. Opak je však pravdou. Dokonca aj ak je...

Nenechte si ujít