„Váš príbeh spočíva v tom, kde ste to dotiahli, nie tam, kde ste začali“. – Tony Robbins

Buďme teda úprimní a predostrime si na stôl pár faktov:

Váš počiatočný bod vás nedefinuje.

Jedná sa len o  neutrálny bod s určitými dátami.

Záleží na tom, kam chcete ísť a nie na tom, kde ste práve teraz.

Východiskový bod je len miesto, kde začínate. Nič viac, nič menej. Je to jednoducho neutrálne miesto.

Aby ste si vedeli lepšie predstaviť na čo narážam, zoberte si situáciu Steve Jobsa, ktorý odštartoval Apple v garáži. Mnoho ľudí si môže myslieť, že garáž je hrozné miesto pre štart biznisu. Avšak, viacero vizionárov vybudovalo v garážach neuveriteľne úspešné spoločnosti, ktoré zmenili svet a rovnako tak naše presvedčenie, že je to skutočne možné.

Iyanla Vazant je autorka, ktorá si prešla rozvodom, stratila dcéru skrz zákernú rakovinu a v neposlednom rade prišla o strechu nad hlavou. V súčasnosti je najpredávanejšou autorkou NY Times, ktorá štartuje vlastnú show na Oprah’s network. Avšak, my sa zvykneme až príliš viazať na počiatočný bod a pritom je to len miesto nášho štartu. Netreba to brať tak dramaticky.

„Vieme rozmýšľať, hovoriť a priniesť ten najlepší možný výstup do nášho pôsobenia a to iba tak, že sa zameriavame na to, kam ideme a nie na to, kde si myslíme že sme“ – Iyanla Vazant

Spravte sebe a každému vo vašom okolí službu a prestaňte byť voči sebe tak tvrdí, pretože váš počiatočný bod je tak obtiažny.

Váš počiatočný bod môže spočívať v tom, že nemáte dostatok peňazí, vzdelania, kontaktov alebo vedomostí na založenie biznisu. Na druhej strane to môže byť aj prípad, že máte všetky peniaze na svete a veľmi úspešný biznis, ale nie ste spokojní a váš život nie je naplnený.

Môžete mať solídne základy, peniaze, životné podmienky a zaujímavý životný štýl. Väčšina ľudí, by sa ani za nič nevzdalo podobného zázemia, no niektorí predsa. Zoberte si, že sa rozhodnete napísať svoju prvú knihu bez spisovateľských skúseností, kontaktov a znalostí celého priemyslu. Je veľmi zaujímavé, že sa dokážeme naučiť veci, ktoré naozaj chceme, a ktoré skutočne chceme uskutočniť.

Váš počiatočný bod je irelevantný. Áno, do istej miery to znie bláznivo.

Na čom však naozaj záleží je priezračnosť, rozhodnutia a odhodlanie vziať opraty do vlastných rúk a robiť to, čo v skutočnosti chceme.

 


Ako bude reklama vypadať?
-
Chcete tu reklamu len za 150 CZK?
Zobraziť formulár pre nákup