Celý môj život sa v poslednej dobe točí okolo snahy zaujať ľudí na internete. Pritiahnuť ich na svoj web alebo weby klientov a zvýšiť šancu na predaj požadovaného produktu alebo poskytnutie služby. V minulosti som vám na Biznisblogu už pár úspešných marketingových kampaní predstavil, ako napríklad túto na belgickú televíziu TNT a dnes by som v tom chcel pokračovať. Úspešná marketingová kampaň si častokrát vyžaduje premyslenie každého detailu, napriek tomu je ťažké dopredu určiť či naozaj aj úspešne dopadne. V tomto prípade sa veľmi rád nechávam inšpirovať gigantmi na trhu, ktorí majú túto problematiku zvládnutú na jednotku a jedným z nich je aj Coca Cola. V rámci marketingovej kampane na očakávanú bondovku Skyfall vznikla v spolupráci s Coca Colou originálna súťaž, v ktorej ste mohli vyhrať lístok do kina. Samotný nápad a originalita pritiahla obrovskú pozornosť ľudí a na svete bola ďalšia podarená reklamná kampaň. Veď posúďte sami.
[jwplayer config=“marek“ file=“http://www.youtube.com/watch?v=RDiZOnzajNU“ captions.file=“https://biznisblog.sk/wp-content/titulky/originalnareklama.srt“]